Drugič strel v prazno – Boštjanov zapis, dne 19. 1. 2018

Pred peto dnevno nalogo in pogledu na skupno uvrstitev, je bilo jasno, da se bo taktika prvih treh pilotov nekoliko spremenila, kar mi je dalo navdih, da bi se jih dalo z prefinjenim in nekoliko drugačnim pristopom ukaniti. Naloga, dobrih 230km mi je bila glede na izkušnje iz trenažnih letov pisana na kožo. Najprej po startu nekoliko na sever s potrebnim dvigom nivoja leta na do dobrih 3000m, nato do 2. točke, ki bi jo lahko primerjal z Mežico, kjer je bilo potrebno imeti toliko višine, da si dosegel zahodna pobočja obronkov Andov, potem 90km letenja na jug in še enkrat toliko nazaj. Torej 180km letenja po pobočjih, ki sem jih v preteklih dneh nekajkrat uspešno preskusil natanko tako, kot so nam med drugim razlagali tudi domačini. Leteti je potrebno na višini 1500-1700m saj je v tem višinskem pasu najlepši relief in običajno je napredovanje brez kroženja najhitrejše.  Moj cilj je bil torej jasen, zelo pazljivo z višino do 2. točke potem pa popoln napad. Ko smo se približevali 2 točki sem bil pred konkurenti nekoliko višji, kar mi je vlivalo dodatno energijo še posebej, ker so se prej omenjeni iz vrha lestvice odločili za bolj direktno linijo preko 2600m visokega položnega prelaza z običajno manj ugodnimi pobočji. Omenjeni prelaz je velikokrat previsoka in posledično časovno izdatna ovira. Moj potek leta je bil povsem skladen z načrtom in pričakovanji vse do 2. točke, ter v segmentu, nekaj km daljšega preskoka, na omenjena zahodna pobočja, ki običajno omogočajo podobno divjanje po pobočjih kot to poznamo ob jugozahodniku po Karavankah. No s pričakovanim »divjanjem« do cilja zaradi slabega vetra ni bilo nič. Več kot jasno je tudi, da sem nekoliko predolgo vztrajal z letenjem naravnost in profil leta spustil pod najprimernejšo višino, kar me je na koncu stalo dodatne potrate časa v šibkih dviganjih, ter nizko vlačenje po nič kaj prijaznih vznožjih pobočij proti cilju. Na koncu najslabša dnevna uvrstitev 12. mesto in nič točk! Zmagovalci pa kolegi, ki so obrali pot preko prelaza, Nagel – Ventus 3 , Kawa – JS1-c in presrečni Gostner – Ventus 3

Jutri je zadnji dan tekmovanja in upam, da mi bo sreča bolj naklonjena kot včeraj.